rejestracja.omniclinic.pl

Szanowni Pacjenci,

uprzejmie informujemy, że do zespołu OMNI Clinic dołączyła lek. Justyna Jakimiuk – dietetyk, medycyna holistyczna.

Doktor Jakimiuk przyjmuje w poradni dietetycznej oraz geriatrycznej.

Pani Doktor Jakimiuk specjalizuje się w zakażeniach mikrobiologicznych i parazytologicznych, uwzględniając dobrze dobraną dietę zarówno do homeostazy organizmu, jak i występujących schorzeń oraz diagnostyce i leczeniu alergii pokarmowych. Swoją wiedzę medyczną przekłada na medycynę naturalną, aby leczyć przyczynę, a nie objawy choroby. Pomaga Pacjentom w ich codziennej walce z nieubłagalnie upływającym czasem, opierając się na najnowszych badaniach naukowych i osiągnięciach technologicznych na rzecz spowalniania procesów starzeniowych.

Pani Doktor Jakimiuk to epidemiolog, dietetyk, kinezjolog, specjalista anti aging. Specjalista medycyny holistycznej oraz żywienia człowieka , promocji i ochrony zdrowia.

Jest absolwentką Wydziału Lekarskiego Uniwersytetu Medycznego w Hawanie i Akademii Medycznej we Wrocławiu. Ukończyła międzynarodową specjalizację z medycyny prewencyjnej i przeciwstarzeniowej organizowanej przez World Society of Anti-Ageing Medicin ( WOSAAM) – to dziedzina medycyny, która skupia się nie tylko na leczeniu, ale przede wszystkim na prewencji i na wczesnym zapobieganiu chorobom cywilizacyjnym, aby zachować zdrowie do późnej starości.

Bierze udział w kursach i szkoleniach medycznych w Polsce i za granicą:
➡️ Kurs dietetyki i odchudzania we Wrocławiu,
➡️ Kurs psychodietetyki w Warszawie,
➡️ Kurs medycyny chińskiej we Wrocławiu
➡️ Kurs kinezjoterapi we Wrocławiu
➡️ Kursy zdrowego odżywiania i gotowania
➡️ Warsztaty kulinarne z makrobiotyki i zdrowego odżywiania
➡️ Kurs zarządzania bezpieczeństwem pracy i oceny ryzyka zawodowego
➡️ Liczne szkolenia z zakresu medycyny (chorób wewnętrznych, gastroenterologii, otolaryngologii, alergologii, urologii, endokrynologii, diabetologii, neurologii, kardiologii, dermatologii, pediatrii psychiatrii, mikrobiologii, żywienia, dietetyki, psychodietetyki oraz diagnostyki i terapii zaburzeń odżywiania i psychicznych) i szkolenia Polskiego Towarzystwa Dietetyki, Polskiego Towarzystwa Higienicznego i Instytutu Żywności i Żywienia

Dr Jakimiuk jest członkiem w organizacjach zawodowych:

➡️ Dolnośląskiej Komisji Ochrony Pracy
➡️ Polskiego Towarzystwa Medycyny Pracy