Alergolog - Poradnia alergologiczna Wrocław

4.7/5 - (169 votes)

Poradnia alergologiczna we Wrocławiu OMNI Clinic

Poradnia alergologiczna we Wrocławiu specjalizuje się w diagnozowaniu i leczeniu chorób wywołanych przez alergeny, czyli substancje, które powodują reakcję uczuleniową pacjenta. Przyczyną tej reakcji jest nadmierna i nieprawidłowa odpowiedź naszego układu immunologicznego. Organizm chorego uznaje alergen za zagrożenie i uruchamia systemy mechanizmów obronnych. Alergolog diagnozuje przyczynę uczulenia i zaleca odpowiednie postępowanie, zależne od objawów pacjenta i możliwości, jakie oferuje poradnia alergologiczna.

Alergeny można podzielić na kilka grup:

• Alergeny wziewne – to najczęściej pyłki traw, chwastów i drzew, roztocza, zarodniki grzybów mikroskopowych czy kurz. W okresie wiosenno-letnim może to być „seryjne” kichanie oraz katar z wodnistym wyciekiem z nosa. Częstym objawem występowania alergii jest też swędzenie i łzawienie oczu, świszczący kaszel z towarzyszącymi napadami duszności.
  • Alergeny pokarmowe – znajdują się produktach spożywczych pochodzenia zwierzęcego i roślinnego (np. mleko krowie i jego przetwory, jajka, owoce pestkowe i cytrusy, orzechy, zboża). Alergeny pokarmowe objawiają się problemami z układem pokarmowym (bóle brzucha, biegunki) po zjedzeniu niektórych produktów.
  • Alergeny kontaktowe – różne tworzywa sztuczne, kosmetyki i zawarte w nich konserwanty oraz substancje zapachowe. W przypadku alergenów kontaktowych zwykle pacjent zauważa u siebie niespotykane dotychczas reakcje skórne. Jeżeli po kontakcie z jakimś materiałem na skórze pojawia się wysypka, pęcherze lub pokrzywka, warto skonsultować się z alergologiem.
  • Leki – szczególnie antybiotyki (np. penicylina) czy leki przeciwzapalne.

Profesjonalna poradnia alergologiczna we Wrocławiu

Alergolog jest lekarzem zajmującym się diagnostyką oraz leczeniem chorób wywołanych przez alergeny. Niestety żyjemy w środowisku, w którym pojawia się coraz więcej alergenów, a znaczna część społeczeństwa cierpi na bardziej lub mniej nasilone objawy związane z uczuleniami. Badania u alergologa pozwalają na wykrycie sprawców uczulenia. Alergenami mogą być substancje, z którymi spotykamy się na co dzień, jak na przykład pyłki roślin, roztocza, pleśń, czy składniki pokarmowe, ale też substancje, z którymi pacjent nie miał nigdy wcześniej kontaktu i nawet nie wie, że jest na nie uczulony np. substancje chemiczne czy leki. W przypadku zauważenia u siebie niepokojących objawów mogących świadczyć o alergii warto odwiedzić nasz gabinet alergologiczny. Oferujemy kompleksowe leczenie dostosowane do indywidualnych potrzeb pacjentów. OMNI Clinic to coś więcej niż klinika alergologiczna we Wrocławiu. Wyróżnia nas wieloletnie doświadczenie, profesjonalne podejście i przyjazna atmosfera.

Lekarz alergolog w OMNI Clinic Wrocław

Konsultacja alergologiczna wraz z badaniem diagnostycznym (testami) pozwoli ustalić profil najczęstszych alergenów, na które pacjent jest uczulony. W poradni alergologicznej przyjmuje lekarz alergolog, który posiada tę specjalizację lub jest w jej w trakcie. Konsultacja lekarza alergologa we Wrocławiu w Centrum Medycznym OMNI Clinic trwa zwykle 20 minut. W niektórych przypadkach wizyta może się wydłużyć. Konsultacja alergologiczna polega na przeprowadzeniu wywiadu z pacjentem oraz wykonaniu niezbędnej diagnostyki, np. spirometrii. Do badania u alergologa warto się wcześniej przygotować, zbierając informacje o skłonności do uczuleń w przeszłości, zabierając ze sobą dotychczasową historię chorób oraz przypomnieć sobie występowanie chorób o podłożu alergicznym śród członków swojej rodziny. Dobry alergolog przeprowadzi z pacjentem wywiad lekarski, na podstawie którego otrzyma powyższe informacje.

Przychodnia alergologiczna Omni Clinic Wrocław to profesjonalne miejsce, w którym można przeprowadzić wszystkie niezbędne badania pod okiem doświadczonego specjalisty. Posiadamy wysokiej klasy sprzęt do diagnostyki oraz zabiegów z zakresu alergologii, co przekłada się na doskonałe rezultaty przeprowadzanego leczenia.

Mając świadomość różnorodnych potrzeb pacjentów, oferujemy dwa rodzaje wizyt. Jako klinika alergologii z Wrocławia świadczymy usługi stacjonarne, a osoby spoza Dolnego Śląska lub niemające czasu na odwiedzenie naszej poradni mogą skorzystać z możliwości umówienia się na teleporadę. Dodatkowo do dyspozycji pacjentów jest lekarz alergolog przeprowadzający konsultacje w języku angielskim.

Zapraszamy na wizytę do OMNI Clinic – poradnia alergologiczna Wrocław. Interesuje Cię dobry alergolog? U nas wizyta minie szybko i sprawnie, w fachowej atmosferze. Poniżej przedstawiamy spis leczonych schorzeń, które świadczy nasza poradnia alergologiczna.

Poradnia alergologiczna – Cennik

KONSULTACJA ALERGOLOGA/PULMONOLOGA 250 zł
  • alergia
  • alergia dróg oddechowych
  • alergia pokarmowa
  • atopowe zapalenie skóry
  • astma oskrzelowa
  • alergie skórne
  • astma
  • choroby płuc
  • alergiczne kontaktowe zapalenie skóry
  • pokrzywka
  • astma oskrzelowa
  • choroby płuc
  • alergiczne kontaktowe zapalenie skóry
  • pokrzywka
  • alergie skórne
  • astma

lek. Łucja Wiciak

Przyjmuje dzieci: tak

Dodatkowe informacje: Konsultuje osoby dorosłe oraz dzieci pow. 6 r.ż. W trakcie wizyty możliwość wykonania spirometrii, testów alergicznych, testów płatkowych oraz odczulania.

Konsultacja pulmonologiczna

Konsultacja alergologiczna

Lek. Patrycja Szymkowska

Dodatkowe informacje: Konsultuje osoby dorosłe. W trakcie wizyty możliwość wykonania spirometrii, testów alergicznych, testów płatkowych oraz odczulania.

Konsultacja alergologiczna