Chirurg naczyniowy - Poradnia chirurgii naczyniowej Wrocław

4.7/5 - (125 votes)

Chirurgia naczyniowa – poradnia we Wrocławiu

Nie lekceważ niepokojących objawów związanych z kończynami (skurcze i pieczenie kończyn, opuchlizna w okolicach kostek, pajączki, żylaki), ponieważ mogą świadczyć o problemach z krążeniem. Umów się na konsultację do lekarza specjalisty, aby jak najszybciej znaleźć przyczynę dolegliwości. Chirurg naczyniowy pomoże Ci uniknąć niebezpiecznych powikłań, zagrażających Twojemu życiu lub zdrowiu.

Nasza poradnia chirurgii naczyniowej we Wrocławiu zajmuje się diagnozowaniem oraz leczeniem operacyjnym chorób i zaburzeń związanych z nieprawidłowym funkcjonowaniem naczyń krwionośnych i limfatycznych. Niedrożność czy stany zapalne naczyń prowadzić mogą do wielu groźnych dla zdrowia powikłań (np. udaru) – nie należy więc bagatelizować objawów ze strony układu żylnego. W przypadku ich wystąpienia, jak najszybciej umów się na wizytę u specjalisty – chirurg naczyniowy w Centrum Medycznym OMNI Clinic ustali dla Ciebie optymalny plan leczenia.

Chirurg naczyniowy to wysoko wyspecjalizowany lekarz, specjalista chirurgii ogólnej oraz chirurgii naczyniowej. Do jego podstawowych zadań należy chirurgiczne udrażnianie naczyń krwionośnych, poszerzanie ich, a także usuwanie zmian i nieprawidłowości, takich jak np. żylaki, tętniaki czy zrosty w obrębie naczyń. W niektórych przypadkach chirurg naczyniowy zajmuje się również wstawianiem protez, dzięki którym naczynia krwionośne zaczynają funkcjonować prawidłowo.

Chirurg naczyniowy w OMNI Clinic Wrocław

Poradnia chirurgii naczyniowej OMNI Clinic Wrocław to przyjazne miejsce, do którego umówisz się na wizytę u lekarza specjalisty w dogodnym dla Ciebie terminie: sprawnie i bez kolejek! Jeśli chodzi o operacyjne leczenie chorób i zaburzeń naczyniowych, cieszymy się ogromnym zaufaniem pacjentów. W naszej klinice we Wrocławiu przyjmuje bardzo dobry chirurg naczyniowy – dr n. med. Krzysztof Korta. Poza szczegółowym wywiadem z pacjentem przeprowadza badania, które pozwalają na ocenę stanu naczyń krwionośnych i limfatycznych, a także wybór najlepszej metody leczenia. Nasza poradnia chirurgi naczyniowej oferuje konsultacje z lekarzem także w języku angielskim!

Poradnia chirurgi naczyniowej OMNI Clinic świadczy usługi z zakresu profilaktyki, diagnostyki oraz leczenia zaburzeń krążenia. Chirurg naczyniowy dr n. med. Krzysztof Korta zajmuje się schorzeniami takimi jak:

• miażdżyca,
  • choroby zapalne układu krążenia,
  • zespół stopy cukrzycowej,
  • zator tętnicy płucne,
  • leczenie zwężeń i niedrożności tętnic,
  • tętniaki,
  • żylaki kończyn dolnych,
  • niewydolność żył głębokich,
  • nowotwory układu naczyniowego,
  • zapalenia naczyń.

Nasza poradnia chirurgi naczyniowej oferuje diagnostykę oraz leczenie wszystkich rodzajów przypadłości związanych z nieprawidłowym funkcjonowaniem naczyń krwionośnych oraz limfatycznych. Jeśli zauważyłeś u siebie niepokojące objawy, chirurg naczyniowy zapewni Ci profesjonalną opiekę. Umów się na konsultację z lekarzem specjalistą już dziś!

Poradnia chirurgii naczyniowej — Cennik

KONSULTACJA CHIRURGA NACZYNIOWEGO 250 zł
KONSULTACJA CHIRURGA NACZYNIOWEGO WRAZ Z BADANIEM USG DOPPLER 300 zł
  • miażdżyca