Poradnia chorób zakaźnych

5/5 - (1 vote)

Poradnia chorób zakaźnych OMNI Clinic Wrocław dysponuje szeroką kadrą i nowoczesnym zapleczem medycznym. Nasi lekarze zajmują się diagnostyką i leczeniem przypadłości wywołanych bakteriami, pasożytami, grzybami i wirusami. Serdecznie zapraszamy do umówienia się na wizytę do specjalisty chorób zakaźnych we Wrocławiu.

Specjalista chorób zakaźnych – leczone schorzenia

Poradnia chorób zakaźnych to miejsce, w którym diagnozowanych i leczonych jest wiele schorzeń, zarówno tych niepowodujących zagrożenia życia pacjenta, jak i tych niosących duże ryzyko dla ogółu społeczeństwa. Lekarz chorób zakaźnych to specjalista od następujących chorób:

• Bruceloza

• Bąblowica

• Borelioza z Lyme

• Botulizm

• Chikungunya

• Cholera

• Choroba Creutzfeldta-Jacoba (CJD)

• Czerwonka bakteryjna

• Denga

• Dżuma

• Ebola i Marburg

• Gorączka doliny Rift (RVF)

• Gorączka Lassa

• Gorączka krymsko-kongijska

• Gorączka krwotoczna Alkhurma

• Gorączka Q

• Gorączka Zachodniego Nilu

• Gruźlica

• Grypa

• Grypa pandemiczna

• Grypa ptaków H5N1

• HIV/AIDS

• Jersinioza

• Kampylobakterioza

• Kleszczowe zapalenie mózgu

• Krztusiec

• Legioneloza

• Leiszmanioza

• Leptospiroza

• Listerioza

• Malaria

• Choroby inwazyjne wywołane przez meningokoki, pneumokoki oraz Haemophilus influenzae

• MERS

• WZW C

• Zapalenie mózgu St. Louis

• Żółta Gorączka

Patrząc na powyższą listę nietrudno się domyślić, że specjalista chorób zakaźnych to lekarz o dużej wiedzy obejmującej różne dziedziny medycyny. Dlatego tak ważne jest, aby skorzystać z usług doświadczonego medyka, który przeprowadzi Cię przez etap badań dodatkowych i postawi bezbłędną diagnozę, dobierając tym samym skuteczne metody leczenia Twojej choroby. Decydując się na konsultację medyczną prywatnie, masz gwarancję szybkiej diagnostyki, co w przypadku chorób zakaźnych jest kluczowym czynnikiem w walce o powrót do zdrowia.

Nasza poradnia specjalistyczna chorób zakaźnych we Wrocławiu obejmuje pacjenta kompleksową opieką. Leczenie jest dobierane indywidualnie do chorego. W zależności od rozpoznania pacjent może zostać poddany izolacji i skierowany na kwarantannę. W razie potrzeby przychodnia chorób zakaźnych współpracuje ze specjalistami innych gałęzi medycyny. W trudniejszych i bardziej zaawansowanych przypadkach chorobowych koniecznie może być przeprowadzenie leczenia w warunkach szpitalnych.

Poradnia chorób zakaźnych we Wrocławiu – z jakimi objawami zgłosić się do lekarza?

Długa lista chorób zakaźnych uniemożliwia podanie wszystkich objawów, które mogą sygnalizować rozwój choroby. Dolegliwości przyjmują różną postać i intensywność, w zależności od danego schorzenia. Z pewnością lekarz chorób zakaźnych to specjalista, do którego powinny udać się osoby wracające z egzotycznych wakacji, z wyraźnym pogorszeniem samopoczucia. Poradnia chorób zakaźnych to także dobry wybór, jeśli zauważysz u siebie wędrujący rumień oraz zmiany skórne. Wiele chorób zakaźnych przebiega z nagłą i szybko rosnącą gorączką, dolegliwościami ze strony układu pokarmowego, nerwowego czy oddechowego. Jeśli wiesz, że doszło do kontaktu z zakażoną osobą/zwierzęciem/przedmiotem/powierzchnią i masz takie objawy, jak m.in. bóle głowy, gorączka, biegunka, nudności, powiększone węzły chłonne czy osłabienie, warto zadbać o to, aby przebadał Cię lekarz chorób zakaźnych.

Lekarz chorób zakaźnych Wrocław – jak szybko uzyskać pomoc medyczną specjalisty w OMNI Clinic?

Jeśli Twoim wyborem jest prywatna poradnia chorób zakaźnych, zapraszamy Cię do OMNI Clinic Wrocław. Nasza placówka jest czynna od poniedziałku do soboty. Rejestracja na konsultacje lub badania odbywa się w godzinach pracy centrum medycznego. Możesz umówić się na wizytę telefonicznie lub online. Jeśli mieszkasz we Wrocławiu zapraszamy także do osobistej rejestracji w placówce OMNI Clinic, nasz adres to ul. Legnicka 56.

Prywatna poradnia chorób zakaźnych to najlepszy wybór, jeśli zależy Ci na szybkim terminie wizyty, kompleksowej diagnostyce przeprowadzanej w jednej klinice oraz opiece najlepszych specjalistów z branży. Przyjmujący u nas lekarz od chorób zakaźnych to doświadczony medyk, służący pomocą zarówno w ramach konsultacji stacjonarnych, jak i teleporad. Poniżej prezentujemy cennik konsultacji lekarskiej, ostateczna cena za wizytę w poradni specjalistycznej chorób zakaźnych jest uzależniona od rodzaju i ilości badań dodatkowych. Szczegółową wycenę wizyty otrzymasz także w trakcie rejestracji.

Poradnia chorób zakaźnych – Cennik

KONSULTACJA LEKARZA CHORÓB ZAKAŹNYCH 180 zł

Lekarz chorób zakaźnych Wrocław – jak szybko uzyskać pomoc medyczną specjalisty w OMNI Clinic. Poradnia chorób zakaźnych dla Ciebie i Twoich bliskich we Wrocławiu.

• Bruceloza
  • Bąblowica
  • Borelioza z Lyme
  • Botulizm