Pulmonolog - Poradnia pulmonologiczna Wrocław

4.8/5 - (183 votes)

Poradnia pulmonologiczna we Wrocławiu Omni Clinic

Pulmonologia to specjalizacja medycyny zajmująca się diagnostyką, leczeniem i profilaktyką  chorób układu oddechowego. Najczęstsze choroby układu oddechowego to astma oskrzelowa, gruźlica, mukowiscydoza, odma opłucnowa, przewlekła obturacyjna choroba płuc (POChP), pylica płuc, rak płuc, sarkoidoza, zapalenie oskrzeli, zapalenie płuc itp.

Lekarz specjalista z tego zakresu to specjalista chorób płuc – pulmonolog, któremu w diagnostyce chorób niezbędne są takie badania jak spirometria czy badanie RTG klatki piersiowej. Pulmonolog  zajmuje się leczeniem chorób dróg oddechowych, w zakresie wychodzącym poza kompetencje lekarza rodzinnego. Jeżeli pacjent ma nawracające dolegliwości ze strony układu oddechowego, częste infekcje lub nagłe duszności i problemy z oddychaniem, należy przeprowadzić badania dróg oddechowych, które zleca pulmonolog. Specjalista ten prowadzi diagnostykę i leczenie chorób układu oddechowego.

Konsultacja pulmonologiczna powinna być wykonana w każdej sytuacji, gdy zaleci to lekarz rodzinny lub inny specjalista. Zgłoszenie się do pulmonologa powinno być podyktowane wystąpieniem niepokojących objawów ze strony narządu oddechowego, tj. ból pojawiający się przy oddychaniu, świszczący oddech, duszność, zasinienie skóry czy przewlekły, suchy kaszel. Do poradni pulmonologicznej warto umówić się również w przypadku nawracających schorzeń dróg oddechowych i po kontakcie z osobą chorą na gruźlicę.

Pulmonolog Wrocław – Czym zajmują się nasi specjaliści?

Poradnia pulmonologiczna OMNI Clicnic w mieście Wrocław prowadzi leczenie chorób układu oddechowego, takich jak: astma oskrzelowa, choroby alergiczne, zapalenie płuc i oskrzeli, mukowiscydoza, gruźlica, grzybica płuc, pylica, POChP, OBPS oraz pozostałych chorób płuc. Wczesne rozpoznanie poprzez badania dróg oddechowych i wdrożenie odpowiedniego postępowania ma ogromne znaczenie w zakresie procesu leczenia oraz rokowania. Pulmonolog oprócz stawiania diagnozy, czy zlecania badań, ale też prowadzi specjalistyczne leczenie w porozumieniu z innymi specjalistami zajmującymi się terapią pacjenta.

Na rozwój groźnych chorób układu oddechowego szczególnie narażeni są pacjenci palący papierosy i pracujący w zakładach pracy, w których mają styczność z pyłami. Oni też powinni regularnie odwiedzać poradnię pulmonologiczną, bo wczesne wykrycie przez lekarza nawet niewielkich zmian w obszarze układu oddechowego może ich skutecznie uchronić przed rozwojem poważnych chorób, np. pylicy płuc.

W naszej poradni pulmonologicznej specjaliści dobierają rodzaj leczenia odpowiednio do rodzaju oraz stopnia zaawansowania dolegliwości związanych z układem oddechowym.

Zachęcamy do zapoznania się z naszymi możliwościami i ofertą. Poradnia pulmonologiczna zapewnia dostęp do wykwalifikowanych specjalistów, a także możliwość konsultacji z innymi lekarzami, jeżeli będzie taka konieczność. Specjalistyczna poradnia pulmonologiczna (chorób płuc) w OMNI Clinic (Wrocław) to przyjazne miejsce, gdzie możesz umówić się na wizytę u doświadczonego specjalisty w dogodnym dla Ciebie terminie: sprawnie i bez kolejek!

Poradnia pulmonologiczna – Cennik

KONSULTACJA PULMONOLOGA 250 zł
  • choroby płuc
  • astma oskrzelowa
  • POChP – przewlekła obturacyjna choroba płuc
  • rozedma płuc
  • nowotwory układu oddechowego
  • gruźlica
  • duszności
  • kaszel
  • choroby śródmiąższowe płuc

lek. Łucja Wiciak

Przyjmuje dzieci: tak

Dodatkowe informacje: Konsultuje osoby dorosłe oraz dzieci pow. 6 r.ż. W trakcie wizyty możliwość wykonania spirometrii, testów alergicznych, testów płatkowych oraz odczulania.

Konsultacja pulmonologiczna

Konsultacja alergologiczna