Urolog - Poradnia urologiczna Wrocław

4.6/5 - (122 votes)

Poradnia urologiczna w Centrum Medycznym OMNI Clinic Wrocław zajmuje się diagnostyką i leczeniem chorób układu moczowo-płciowego; jego budową, fizjologią, schorzeniami (np. zapalenia, zaburzenia funkcji, ograniczona płodność, nowotwory), wadami patologicznymi w aspekcie endokrynologicznym, naczyniowym i operacyjnym.

Urolog to lekarz, specjalista zajmujący się leczeniem chorób układu moczowo-płciowego, do którego trafiają pacjenci szukający pomocy w zakresie diagnostyki i leczenia chorób układu moczowego i męskich narządów płciowych, kamicy układu moczowego, przerostu gruczołu krokowego, nietrzymania moczu u kobiet, infekcji układu moczowego czy zaburzenia potencji.

Poradnia urologiczna we Wrocławiu – badania i leczenie

W ramach poradni urologicznej możliwa jest diagnostyka w zakresie USG (USG prostaty, USG układu moczowego, nerek czy jąder) oraz kompleksowa diagnostyka laboratoryjna.

Wbrew pozorom problemy urologiczne nie dotykają jedynie osób starszych. Zaburzenia erekcji, problemy z prostatą czy częstymi zakażeniami układu moczowo-płciowego dotyczą coraz młodszych pacjentów. W razie wystąpienia niepokojących objawów nie warto zwlekać z umówieniem konsultacji lekarskiej. Dla wielu osób poradnia urologiczna kojarzy się ze wstydliwym problemem. Choć sam wywiad i ewentualne badanie palpacyjne mogą się wiązać z dyskomfortem psychicznym u pacjenta, doświadczony urolog odpowiednio zadba o przyjazną atmosferę podczas wizyty.

Jakie objawy zdrowotne powinny być sygnałem do rezerwacji wizyty u specjalisty w poradni urologicznej? Przede wszystkim ból i/lub obrzęk w obrębie układu moczowo-płciowego, jak i w okolicy nerek. Wielu pacjentów, których przyjmuje urolog, to osoby mające problemy z częstomoczem. Jednak do konsultacji u lekarza powinny skłonić wszelkie zaburzenia związane z moczem, m.in. obecność w nim krwi, uczucie parcia na pęcherz, zmiana zapachu, koloru moczu czy pojawienie się na nim piany.

W naszej poradni urologicznej specjaliści dobierają rodzaj leczenia odpowiednio do rodzaju oraz stopnia zaawansowania dolegliwości związanych ze schorzeniami układu moczowo-płciowego. Stawiamy na wysokiej jakości sprzęt do diagnostyki i krótki czas oczekiwania na wizytę. Poradnia urologiczna OMNI Clinic Wrocław jest zlokalizowana na ul. Legnickiej 56, co gwarantuje komfortowy dojazd do placówki z dowolnego miejsca w mieście. Przyjmujący u nas doświadczony urolog zapewnia kompleksową opiekę medyczną i jeśli wymaga tego stan zdrowia pacjenta – podejmuje współprace z lekarzami z innych specjalizacji.

Urolog Wrocław – Umów się na wizytę

Specjalistyczna poradnia urologiczna w OMNI Clinic Wrocław to przyjazne miejsce, gdzie można umówić się na wizytę u doświadczonego specjalisty w dogodnym dla siebie terminie: sprawnie i bez kolejek! Zapraszamy do rezerwacji terminu konsultacji lekarskiej telefonicznie lub online. Urolog przeprowadzi pełną diagnostykę i w razie potrzeby zleci dalsze badania. Pełna lista schorzeń i chorób, których diagnostykę i leczenie oferuje nasza poradnia urologiczna, znajduje się poniżej.

Poradnia urologiczna – Cennik

KONSULTACJA UROLOGA 250 zł
KONSULTACJA UROLOGA Z USG 300 zł
  • choroby urologiczne
  • stulejka
  • rak prostaty
  • kłykciny kończyste
  • częste oddawanie moczu
  • gruczolak prostaty
  • łagodny rozrost prostaty
  • przerost prostaty
  • wnętrostwo
  • rak prącia
  • nietrzymanie moczu
  • niepłodność
  • choroby przenoszone drogą płciową
  • krótkie wędzidełko
  • wodniak jądra
  • choroby męskich narządów płciowych
  • zapalenie najądrza i jądra
  • brodawki
  • żylaki powrózka nasiennego
  • rak pęcherza moczowego
  • hipogonadyzm
  • ginekomastia
  • wazektomia
  • profilaktyka urologiczna
  • żylaki powrózka nasiennego
  • rak pęcherza moczowego
  • hipogonadyzm
  • ginekomastia
  • wazektomia
  • profilaktyka urologiczna

lek. Waldemar Bonczar

Dodatkowe informacje: w ramach wizyty wykonuję badania USG, kwalifikuje do zabiegów operacyjnych (stulejka, krótkie wędzidełko, itp.)

Konsultacja urologiczna

Konsultacja urologiczna z USG