lek. JUSTYNA JAKIMIUK

Epidemiolog, dietetyk, kinezjolog, specjalista anti aging, diagnosta. Specjalista medycyny holistycznej oraz żywienia człowieka , promocji i ochrony zdrowia. Absolwentka Wydziału Lekarskiego Uniwersytetu Medycznego w Hawanie i Akademii Medycznej we Wrocławiu.

Ukończona międzynarodowa specjalizacja z medycyny prewencyjnej i przeciwstarzeniowej organizowanej przez World Society of Anti-Ageing Medicin ( WOSAAM) – to dziedzina medycyny, która skupia się nie tylko na leczeniu, ale przede wszystkim na prewencji i na wczesnym zapobieganiu chorobom cywilizacyjnym aby zachować zdrowie do późnej starości.

Dzięki właściwej terapii i zachowaniu odpowiedniego stylu życia można istotnie spowolnić proces starzenia się organizmu oraz poprawić zdrowie pacjentów.

Liczne staże podyplomowe w placówkach służby zdrowia:

Studia Podyplomowe – WSEZiU w Poznaniu – Dietetyka

Studia Podyplomowe – Akademia Medyczna i Ekonomiczna we Wrocławiu – Zarządzanie w Służbie Zdrowia, Ubezpieczenia Zdrowotne.

Koordynator, auditor, kierownik Sekcji Chorób Zawodowych, epidemiolog, promotor zdrowia (radosny uśmiech, radosna przyszłość, jedz warzywa i owoce, trzymaj formę, wolność oddechu – zapobiegaj astmie) w WSSE we Wrocławiu. Staż i współpraca z działami: Epidemiologii, Higieny Żywności, Żywienia i Przedmiotów Użytku, Mikrobiologii, Zdrowia Publicznego i Promocji Zdrowia , Radiologii, Higieny Dzieci i Młodzieży oraz Oświaty Zdrowotnej. Specjalista medycyny holistycznej, profilaktycznej oraz w zakresie fitoterapi, suplementacji, żywienia człowieka i ochrony zdrowia.

Certyfikowany Konsultant programu LEAP w zakresie interpretacji nadwrażliwości pokarmowej metodą MRT,(test nadwrażliwości pokarmowej http://leap.pl/testmrt/gdzie-mozna-wykonac-test-mrt/) Food Detective oraz nieliniowej diagnostyki komórkowej.

Udział w kursach i szkoleniach medycznych w Polsce i za granicą:

– Kurs dietetyki i odchudzania we Wrocławiu,

– Kurs psychodietetyki w Warszawie,

– Kurs medycyny chińskiej we Wrocławiu

– Kurs kinezjoterapi we Wrocławiu

– Kursy zdrowego odżywiania i gotowania

– Warsztaty kulinarne z makrobiotyki i zdrowego odżywiania

– Kurs zarządzania bezpieczeństwem pracy i oceny ryzyka zawodowego

– Czynny i bierny udział w wielu zjazdach i konferencjach związanych z żywieniem człowieka w różnych jednostkach chorobowych

– Liczne szkolenia z zakresu medycyny (chorób wewnętrznych, gastroenterologii, otolaryngologii, alergologii, urologii, endokrynologii, diabetologii, neurologii, kardiologii, dermatologii, pediatrii psychiatrii, mikrobiologii, żywienia, dietetyki, psychodietetyki oraz diagnostyki i terapii zaburzeń odżywiania i psychicznych) i szkolenia Polskiego Towarzystwa Dietetyki, Polskiego Towarzystwa Higienicznego i Instytutu Żywności i Żywienia

Czynne członkostwo w organizacjach zawodowych:

– Dolnośląskiej Komisji Ochrony Pracy

– Polskiego Towarzystwa Medycyny Pracy

– Polskiego Towarzystwa Badań nad Otyłością

– Polskiego Towarzystwa Dietetyki

– Polskiego Towarzystwa Medycyny Homeopatycznej

– Polskiego Stowarzyszenia Osób z Celiakią i na Diecie Bezglutenowej

– Polskiego Towarzystwa Medycyny Anti-Aging (WOSAAM)

Uczestniczył w konferencjach, szkoleniach oraz warsztatach w zakresie postępów w diagnostyce chorób metabolicznych, otyłości, chorób cywilizacyjnych, autoimmunologicznych oraz prawidłowego odżywiana.

Obecnie specjalizuje się w zakażeniach mikrobiologicznych i parazytologicznych, uwzględniając dobrze dobraną dietę zarówno do homeostazy organizmu jak i występujących schorzeń oraz diagnostyce i leczeniu alergii pokarmowych. Swoją wiedzę medyczną przekłada na medycynę naturalną, aby leczyć przyczynę, a nie objawy choroby. Pomaga Pacjentom w ich codziennej walce z nieubłagalnie upływającym czasem, opierając się na najnowszych badaniach naukowych i osiągnięciach technologicznych na rzecz spowalniania procesów starzeniowych. Stale podnosi swoje kwalifikacje, aby Pacjenci uzyskali porady na najwyższym poziomie (zarówno w języku polskim jak i hiszpańskim)

Lekarz przyjmuje w zakresie:

poradnia dietetyczna, poradnia geriatryczna

Grafik przyjęć:

pn.: 10.00-14.00

MASZ PYTANIA? ZADZWOŃ 71 700 05 31 LUB WYPEŁNIJ FORMULARZ, A ODDZWONIMY!

GODZINY OTWARCIA

Centrum Medyczne OMNI Clinic