Najważniejsze informacje – wizyta w OMNI Clinic

Dziękujemy za rejestrację na wizytę lub badanie do OMNI Clinic. Prosimy o zapoznanie się z informacjami, o której najczęściej pytają Pacjenci.

Posiadamy dwie placówki medyczne we WROCŁAWIU – upewnij się w treści sms z potwierdzeniem rejestracji, w której lokalizacji umówiona jest wizyta lub badanie – w przypadku wątpliwości, prosimy o kontakt z rejestacją 71 700 05 31

 

 

Lokalizacja, dojazd i parking OMNI Clinic - LEGNICKA 56

OMNI Clinic zlokalizowane jest przy ul. Legnickiej 56 we Wrocławiu, na wysokości Centrum Handlowego Magnolia Park. Znajdujemy się na I piętrze Budynku LBH. Budynek posiada windę. Każde z wejść do budynku (od strony ul. Legnickiej i od strony Magnolia Park) przystosowane jest dla osób niepełnosprawnych.

Wzdłuż budynku dostępne są bezpłatne miejsca parkingowe dla pacjentów.

Wyznacz trasę samochodem – Centrum Medyczne OMNI Clinic – Mapy Google

Sprawdź aktualne połączenia tramwajowe i autobusowe na Niedźwiedzia rozkłady jazdy (jakdojade.pl) lub Przystanek Niedźwiedzia – Rozkład jazdy Wrocław (www.wroclaw.pl)

Sprawdź aktualne połączenia kolejowe – Dworzec WROCŁAW MIKOŁAJÓW – WROCŁAW MIKOŁAJÓW – Rozkład jazdy PKP PLK S.A – Wyszukiwanie połączeń – Portal Pasażera – PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. (portalpasazera.pl)

Lokalizacja, dojazd i parking OMNI Clinic - AL WIŚNIOWA 83 D-E

Druga lokalizacja OMNI Clinic znajduje się przy ulicy Alei Wiśniowej nr 83 DE we Wrocławiu, tuż przy skrzyżowaniu ulic: Ślężnej, Armii Krajowej i Alei Wiśniowej w budynku przy stacji Shell. Placówka mieści się na parterze apartamentowca usytuowanego w sąsiedztwie Zespołu Szkół Dolnośląskiego Zakładu Doskonalenia Zawodowego oraz Stacji Shell (w kierunku Bielan Wrocławskich). W budynku znajduje się także Pogotowie Stomatologiczne oraz Apteka Wiśniowa Drive, która mieści się w bezpośrednim sąsiedztwie OMNI Clinic. Na budynku umieszczony jest duży szyld z nazwą kliniki. Wejście zlokalizowane jest na parterze budynku od strony Al. Wiśniowej.

Miejsce jest świetnie skomunikowane, gdyż bezpośrednio do placówki można dojechać autobusami linii 127, 136 oraz tramwajami linii 9, 15 (tymi liniami także z Dworca PKS/PKP). Ze skrzyżowania ulic Powstańców śląskich i Hallera gdzie znajdują się przystanki wielu linii tramwajowych i autobusowych spacer zajmuje do 13 minut- trasa do pokonania to ok. 900metrów.

Pacjenci mogą skorzystać z parkingu na stacji Shell lub Orlen (parking płaty) oraz wzdłuż Alei Wiśniowej, przy Zespole Szkół lub w sąsiednich ulicach osiedlowych (Aleja Wiązowa, ul. Sudecka, Aleja Lipowa (miejsca bezpłatne). Pacjenci posiadający problemy z poruszaniem się mogą podjechać z osobą towarzyszącą pod same drzwi kliniki.

Wyznacz trasę samochodem – Centrum Medyczne OMNI Clinic – Wiśniowa 83

Sprawdź aktualne połączenia tramwajowe i autobusowe na Rozkład jazdy linia , Przystanek: Wiśniowa, Wrocław | Jakdojade.pl lub Przystanek Wiśniowa – Rozkłady MPK jazdy Wrocław (www.wroclaw.pl)

 

 

 

 

Akceptowalne formy płatności

Przyjmujemy płatności kartą, gotówką oraz przelewem (w przypadku teleporad). Z naszych usług mogą korzystać także pacjenci innych centrów medycznych czy firm ubezpieczeniowych, z którymi mamy podpisane umowy (np. Polmed, INTER Polska, ALLIANZ, Medicover, itp.). W ramach umowy z NFZ realizujemy tylko i wyłącznie badania gastroskopii i kolonoskopii.

Potwierdzenie tożsamości

Na etapie potwierdzenia wizyty w rejestracji, każdy pacjent zobowiązany jest do udokumentowania swojej tożsamości poprzez okazanie ważnego dokumentu, np. dowodu osobistego, prawa jazdy, paszportu lub dokumentu elektronicznego (elektroniczny dowód osobisty). W przypadku dzieci, wystarczy legitymacja szkolna, książeczka zdrowia lub oświadczenie rodziców, jeśli dziecko nie posiada jednego z w/w dokumentów.

 

Czas trwania wizyty i osoby towarzyszące

Czas trwania wizyty w naszym centrum medycznym uzależniony jest od specjalizacji czy konkretnego lekarza i wynosi zwykle między 20 a 30 minut. Szczegółowe informacje dostępne są na etapie rejestracji. W wyjątkowych sytuacjach dochodzi do sytuacji, kiedy to z uwagi na sytuację zdrowotną pacjenta wizyta może zostać skrócona lub wydłużona. Decyzję o tym podejmuje lekarz w trakcie konsultacji z pacjentem. Prosimy zatem o planowanie terminu wizyty tak, aby uwzględniał on ewentualne opóźnienie w jej realizacji. O opóźnieniach pracownicy rejestracji informują pacjentów na bieżąco (osobiście lub poprzez sms).

Jeśli stan zdrowia pacjenta na to pozwala, pacjentów dorosłych zapraszamy bez osób towarzyszących. W przypadku dzieci, w poczekalni i w gabinecie lekarskim z dzieckiem powinna przebywać jedna osoba dorosła.

Przygotowanie do wizyty i badania

Zachęcamy do wcześniejszego przygotowania do konsultacji z lekarzem. Prosimy o zabranie ze sobą posiadanej dokumentacji medycznej, wyników badań laboratoryjnych i obrazowych (opisy, płyty CD/DVD).

Każdy pacjent po wizycie otrzymuje podsumowanie wizyty i zalecenia lekarza. Nie mniej jednak warto na wizytę również zabrać notatnik i długopis, by zapisać np. zasady przyjmowania leków, czy nowe terminy dotyczące naszego schorzenia. Przed wizytą warto zapisać w tym notatniku nazwy leków bądź suplementów diety, które stale przyjmujemy lub przyjmowaliśmy ostatnio, kiedy pojawiły się dolegliwości i w jakich sytuacjach się nasilają.

Niektóre badania wymagają wcześniejszego przygotowania – sprawdź przygotowanie do badań w OMNI Clinic.

Jeśli nie możesz przyjść na wizytę – odwołaj ją proszę

Zależy nam na tym, aby wszyscy nasi pacjenci uzyskali szybką pomoc medyczną, dlatego jeśli musisz odwołać wizytę, nie czekaj na ostatnia chwilę, tylko poinformuj nas o tym natychmiast telefonicznie 717000531 lub mailowo rejestracja@omniclinic.pl podając swoje imię, nazwisko i szczegóły wizyty. Nasz dział rejestracji potwierdza obecność pacjentów na kilka dni przed terminem wizyty:

  • za pomocą wiadomości SMS lub mailowo,
  • telefonicznie
Co zabrać ze sobą na wizytę lub badanie

Poniżej znajduje się lista niezbędnych rzeczy, które pacjent powinien przynieść na wizytę:

  • dokument tożsamości,
  • dotychczasową dokumentacja medyczna, wyniki badań, opisy zdjęć, płyty, itp.,
  • listę przyjmowanych leków,
  • notatnik i długopis, aby w razie konieczności móc zapisać dodatkowe informacje od lekarza.
Zalecenia po wizycie

Wizyta lekarska kończy się podsumowaniem i wydaniem zaleceń przez lekarza. Zapraszamy pacjentów po wizycie do rejestracji, gdzie nasz personel służy pomocą w kolejnych etapach realizacji zaleceń lekarskich.

 

Zamieść opinię

Naszym celem jest ciągłe podnoszenie jakości świadczonych usług, dlatego zachęcamy do wyrażenia swojej opinii. Szczególnie cenne są dla nas opinie, w których opisane są poszczególne etapy korzystania z naszych usługi i ich ocena (np. etap rejestracji, pobyt w centrum, kontakt po wizycie, itp.).

Prosimy o dodanie opinii o przebiegu ostatniej wizyty w OMNI Clinic w Google OPINIE.

Bieżące informacje o OMNI Clinic na Facebook
Chcesz być na bieżąco z informacjami o OMNI Clinic, nowych specjalistach, badaniach? Polub nasz profil na Facebook – OMNI Clinic Centrum Medyczne | Facebook

 


Rejestracja online

Zapraszamy do korzystania z internetowej rejestracji do poradni i lekarzy Centrum Medycznego OMNI CLinic we Wrocławiu przy ul. Legnickiej 56.