Gastrolog Wrocław – poradnia gastrologiczna we Wrocławiu

Poradnia gastrologiczna Wrocław — indywidualne podejście

Twoim problemem są częste biegunki lub wzdęcia? Żyjesz w ciągłym stresie i podejrzewasz u siebie zespół jelita drażliwego? Męczy Cię nawracająca zgaga, refluks? Ostatnio nasiliły się bóle brzucha lub wątroby? Nie lekceważ tych objawów. Umów się na wizytę. Jeśli trafiłeś do nas po wpisaniu w Google takich zapytań jak: “znany lekarz gastrolog Wrocław”, “gastrolog Wroclaw” lub “gastrolodzy Wrocław”, jesteś we właściwym miejscu. Poradnia gastrologiczna Omni Clinic to miejsce, w którym znajdziesz fachowa pomoc — począwszy od wywiadu, przez leczenie aż do wizyt kontrolnych.

Gastrolog Wrocław, gastroenterolog Wrocław — znani i cenieni specjaliści

W naszym centrum gastrologicznym pracują lekarze, których, być może, znasz z popularnego serwisu “Znany lekarz”. To portal, który zrzesza najlepszych lekarzy z danej specjalizacji. Największą wartością portalu są oceny od pacjentów. Od lat specjaliści z naszej poradni (gastrolog, gastroenterolog) znajdują się w czołówce tego rankingu. Zawdzięczają to holistycznemu podejściu do każdego pacjenta. Szczegółowy wywiad lekarski, pozwala zlecić niezbędne badania i rozpocząć pogłębioną diagnostykę, a później — leczenie.

Centrum gastrologiczne Wrocław — brak kolejek

Doskonale zdajemy sobie sprawę, że walka z chorobą to również walka z czasem. Dlatego u nas nie będziesz musiał czekać dwa lata na wizytę u specjalisty. Dobry gastrolog Wrocław to lekarz, do którego umówisz się dokładnie wtedy, kiedy tego potrzebujesz. Jeśli masz dość kolejek, a dolegliwości się nasilają i nie chcesz lub nie możesz dłużej czekać, poradnia gastroenterologiczna Omni Clinic to miejsce, w którym znajdziesz niezbędną i szybką pomoc.

Poradnia gastrologiczna Wrocław — wygoda i bezpieczeństwo

Przypomnij sobie, ile razy próbowałeś bezskutecznie dodzwonić się do lekarza.W Omni Clinic umówisz się na wizytę lub badanie — online. Szybko wygodnie i bez wychodzenia z domu. Wystarczy, że wypełnisz krótki, prosty formularz. To my oddzwonimy do Ciebie, by potwierdzić termin wizyty i poinformować Cię o tym, jak przygotować się do badania. Dzięki temu zaoszczędzisz czas i będziesz spać spokojnie.

Klinika gastroenterologii Wrocław — w czym pomagamy

Zespół specjalistów poradni gastroenterologicznej OMNI Clinic pomaga na co dzień pacjentom chorującym m.in. na takie choroby jak: wrzodziejące zapalenie jelita grubego, choroba wrzodowa, biegunka, celiakia, przepuklina rozworu przełykowego, choroby laryngologiczne, wirusowe zapalenie wątroby, choroba Leśniowskiego-Crohna, choroby przewodu pokarmowego, zaparcia, refluks żołądkowo-przełykowy, nieprzyjemny zapach z ust, marskość wątroby, zapalenie żołądka, polipy przewodu pokarmowego, wzdęcia, zespół jelita drażliwego, drożdżyca, choroby błon śluzowych, choroby trzustki, choroby metaboliczne, zapalenie dwunastnicy, bóle brzucha, hemoroidy, grzybica, choroby wątroby, zapalenie jelit.

Poradnia gastrologiczna Wrocław — cennik i lista usług medycznych

Lista usług wraz z cennikiem dostępna jest na naszej podstronie cennik. Cennik poradni gastrologicznej można sprawdzić także w trakcie rejestracji internetowej dostępnej 24h 7 dni w tygodniu 😉

Magda G
22/04/2022
Wizyta przebiegła w bardzo sympatycznej atmosferze. Pan doktor wykazał profesjonalne zainteresowanie pacjentem, udzielił szczegółowych wyjaśnień, zlecił dodatkowe badania. Polecam
piter piterowski
11/04/2022
Polecam to miejsce... Miałem przeprowadzoną kolonoskopię u Pana Jarychy. Wszystko na na najwyższym poziomie. Bardzo miły Dr. I asystentka również. Z całego serca polecam
Urszula Zajac
01/04/2022
Byłam pierwszy raz w OMNI Clinic. Zadzwoniłam i udali się nawet wyjątkowo tego samego dnia umówić na wizytę u kardiologa. Jestem pod wrażeniem odbytej wizyty u Pani Dr Joanny Bugały. Pani dr bardzo dokładnie wypytała mnie o objawy i inne choroby towarzyszące, wykonując odpowiednie badania i poświęcając dużo czasu. W moim przypadku podjęła decyzję o skierowanie mnie na SOR, celem wykluczenia istotnych chorób, za co szczególnie Pani Dr dziękuję. Czułam się bardzo dobrze zaopiekowana i jestem z tego powodu bardzo wdzięczna. Na pewno wrócę ponownie do Pani Dr po wykonaniu niezbędnych badań. Ze wszech miar polecam.
Anna Gajewska-Gierko
01/04/2022
Czysto, obsługa bardzo mila i pomocna . Polecam
Andrzej Stan
31/03/2022
Pan doktor po dokładnym zbadaniu omówił sposób leczenia.Wszystko w miłej atmosferze,rzeczowo i profesjonalnie.Polecam.