Gastrolog Wrocław – poradnia gastrologiczna we Wrocławiu

Poradnia gastrologiczna Wrocław — indywidualne podejście

Twoim problemem są częste biegunki lub wzdęcia? Żyjesz w ciągłym stresie i podejrzewasz u siebie zespół jelita drażliwego? Męczy Cię nawracająca zgaga, refluks? Ostatnio nasiliły się bóle brzucha lub wątroby? Nie lekceważ tych objawów. Umów się na wizytę. Jeśli trafiłeś do nas po wpisaniu w Google takich zapytań jak: “znany lekarz gastrolog Wrocław”, “gastrolog Wroclaw” lub “gastrolodzy Wrocław”, jesteś we właściwym miejscu. Poradnia gastrologiczna Omni Clinic to miejsce, w którym znajdziesz fachowa pomoc — począwszy od wywiadu, przez leczenie aż do wizyt kontrolnych.

Gastrolog Wrocław, gastroenterolog Wrocław — znani i cenieni specjaliści

W naszym centrum gastrologicznym pracują lekarze, których, być może, znasz z popularnego serwisu “Znany lekarz”. To portal, który zrzesza najlepszych lekarzy z danej specjalizacji. Największą wartością portalu są oceny od pacjentów. Od lat specjaliści z naszej poradni (gastrolog, gastroenterolog) znajdują się w czołówce tego rankingu. Zawdzięczają to holistycznemu podejściu do każdego pacjenta. Szczegółowy wywiad lekarski, pozwala zlecić niezbędne badania i rozpocząć pogłębioną diagnostykę, a później — leczenie.

Centrum gastrologiczne Wrocław — brak kolejek

Doskonale zdajemy sobie sprawę, że walka z chorobą to również walka z czasem. Dlatego u nas nie będziesz musiał czekać dwa lata na wizytę u specjalisty. Dobry gastrolog Wrocław to lekarz, do którego umówisz się dokładnie wtedy, kiedy tego potrzebujesz. Jeśli masz dość kolejek, a dolegliwości się nasilają i nie chcesz lub nie możesz dłużej czekać, poradnia gastroenterologiczna Omni Clinic to miejsce, w którym znajdziesz niezbędną i szybką pomoc.

Poradnia gastrologiczna Wrocław — wygoda i bezpieczeństwo

Przypomnij sobie, ile razy próbowałeś bezskutecznie dodzwonić się do lekarza.W Omni Clinic umówisz się na wizytę lub badanie — online. Szybko wygodnie i bez wychodzenia z domu. Wystarczy, że wypełnisz krótki, prosty formularz. To my oddzwonimy do Ciebie, by potwierdzić termin wizyty i poinformować Cię o tym, jak przygotować się do badania. Dzięki temu zaoszczędzisz czas i będziesz spać spokojnie.

Klinika gastroenterologii Wrocław — w czym pomagamy

Zespół specjalistów poradni gastroenterologicznej OMNI Clinic pomaga na co dzień pacjentom chorującym m.in. na takie choroby jak: wrzodziejące zapalenie jelita grubego, choroba wrzodowa, biegunka, celiakia, przepuklina rozworu przełykowego, choroby laryngologiczne, wirusowe zapalenie wątroby, choroba Leśniowskiego-Crohna, choroby przewodu pokarmowego, zaparcia, refluks żołądkowo-przełykowy, nieprzyjemny zapach z ust, marskość wątroby, zapalenie żołądka, polipy przewodu pokarmowego, wzdęcia, zespół jelita drażliwego, drożdżyca, choroby błon śluzowych, choroby trzustki, choroby metaboliczne, zapalenie dwunastnicy, bóle brzucha, hemoroidy, grzybica, choroby wątroby, zapalenie jelit.

Poradnia gastrologiczna Wrocław — cennik i lista usług medycznych

Lista usług wraz z cennikiem dostępna jest na naszej podstronie cennik. Cennik poradni gastrologicznej można sprawdzić także w trakcie rejestracji internetowej dostępnej 24h 7 dni w tygodniu 😉

Monika P
14/11/2022
Polecam Po drugiej wizycie u Pana dr Adamowicza jestem b. zadowolona .Prowadzi dokładny wywiad i poleca szeroki zakres badań laboratoryjnych, co ułatwia dobrą diagnozę i daje mi poczucie spokoju i bezpieczenstwa.
Monika Z
14/11/2022
Nigdy nie trafiliśmy na tak skupionego na pacjencie lekarza. Wysłuchał, próbował znaleźć przyczynę. Wszystko dokładnie wytłumaczył i służył pomocą. Polecamy
Beata Pielęgniarska
13/11/2022
Dr Gładysz miła, uprzejma ,rzeczowa,dokładnie tłumaczy cel i metody leczenia,zainteresowa poprawą samopoczucia pacjenta.
Malgorzata Klimas
13/11/2022
Wizyta u Pani dr Siomkajło przebiegła w bardzo dobrej atmosferze. Konkretnie zostało mi wszystko wyjaśnione,że nie musiałam zadawać dodatkowych pytań. Jestem zadowolona z wizyty i naturalnie bardzo polecam Panią doktor.
Wiktoria Pietrzak
12/11/2022
Jestem zadowolona z wizyty u pana Dr Reszke .
Robert Tkacz
12/11/2022