Gastrolog Wrocław – poradnia gastrologiczna we Wrocławiu

Poradnia gastrologiczna Wrocław — indywidualne podejście

Twoim problemem są częste biegunki lub wzdęcia? Żyjesz w ciągłym stresie i podejrzewasz u siebie zespół jelita drażliwego? Męczy Cię nawracająca zgaga, refluks? Ostatnio nasiliły się bóle brzucha lub wątroby? Nie lekceważ tych objawów. Umów się na wizytę. Jeśli trafiłeś do nas po wpisaniu w Google takich zapytań jak: “znany lekarz gastrolog Wrocław”, “gastrolog Wroclaw” lub “gastrolodzy Wrocław”, jesteś we właściwym miejscu. Poradnia gastrologiczna Omni Clinic to miejsce, w którym znajdziesz fachowa pomoc — począwszy od wywiadu, przez leczenie aż do wizyt kontrolnych.

Gastrolog Wrocław, gastroenterolog Wrocław — znani i cenieni specjaliści

W naszym centrum gastrologicznym pracują lekarze, których, być może, znasz z popularnego serwisu “Znany lekarz”. To portal, który zrzesza najlepszych lekarzy z danej specjalizacji. Największą wartością portalu są oceny od pacjentów. Od lat specjaliści z naszej poradni (gastrolog, gastroenterolog) znajdują się w czołówce tego rankingu. Zawdzięczają to holistycznemu podejściu do każdego pacjenta. Szczegółowy wywiad lekarski, pozwala zlecić niezbędne badania i rozpocząć pogłębioną diagnostykę, a później — leczenie.

Centrum gastrologiczne Wrocław — brak kolejek

Doskonale zdajemy sobie sprawę, że walka z chorobą to również walka z czasem. Dlatego u nas nie będziesz musiał czekać dwa lata na wizytę u specjalisty. Dobry gastrolog Wrocław to lekarz, do którego umówisz się dokładnie wtedy, kiedy tego potrzebujesz. Jeśli masz dość kolejek, a dolegliwości się nasilają i nie chcesz lub nie możesz dłużej czekać, poradnia gastroenterologiczna Omni Clinic to miejsce, w którym znajdziesz niezbędną i szybką pomoc.

Poradnia gastrologiczna Wrocław — wygoda i bezpieczeństwo

Przypomnij sobie, ile razy próbowałeś bezskutecznie dodzwonić się do lekarza.W Omni Clinic umówisz się na wizytę lub badanie — online. Szybko wygodnie i bez wychodzenia z domu. Wystarczy, że wypełnisz krótki, prosty formularz. To my oddzwonimy do Ciebie, by potwierdzić termin wizyty i poinformować Cię o tym, jak przygotować się do badania. Dzięki temu zaoszczędzisz czas i będziesz spać spokojnie.

Klinika gastroenterologii Wrocław — w czym pomagamy

Zespół specjalistów poradni gastroenterologicznej OMNI Clinic pomaga na co dzień pacjentom chorującym m.in. na takie choroby jak: wrzodziejące zapalenie jelita grubego, choroba wrzodowa, biegunka, celiakia, przepuklina rozworu przełykowego, choroby laryngologiczne, wirusowe zapalenie wątroby, choroba Leśniowskiego-Crohna, choroby przewodu pokarmowego, zaparcia, refluks żołądkowo-przełykowy, nieprzyjemny zapach z ust, marskość wątroby, zapalenie żołądka, polipy przewodu pokarmowego, wzdęcia, zespół jelita drażliwego, drożdżyca, choroby błon śluzowych, choroby trzustki, choroby metaboliczne, zapalenie dwunastnicy, bóle brzucha, hemoroidy, grzybica, choroby wątroby, zapalenie jelit.

Poradnia gastrologiczna Wrocław — cennik i lista usług medycznych

Lista usług wraz z cennikiem dostępna jest na naszej podstronie cennik. Cennik poradni gastrologicznej można sprawdzić także w trakcie rejestracji internetowej dostępnej 24h 7 dni w tygodniu 😉

Rafal Vogt
Polecam. Spoko personel i wszystko profesjonalnie 🙂
kasia pek
Bardzo profesjonalnie.
Marcin Nowakowski
07/04/2021
Świetny lekarz, bardzo profesjonalna porada, jestem bardzo zadowolony, bardzo miła atmosfera i trafne spostrzerzenia
Sławek Turowski
06/04/2021
Kolejna udana wizyta. Obsługa fachowa i punktualna. Polecam.
Renata Karolewska
02/04/2021
Miła obsługa i pełen profesjonalizm.
Roman Dorozhynskyi
02/04/2021
Korzystałem nie jednorazowo i zawsze dobra obsługa jak po stronie recepcji tak i po stronie specjalistów. Dobra i spokojna atmosfera.