Poradnia neurologiczna dla dzieci

Neurologia dziecięca to dziedzina medyczna, która zajmuje się rozpoznawaniem, zapobieganiem oraz leczeniem choroby układu nerwowego (zarówno ośrodkowego, jak i obwodowego) u dzieci i młodzieży. W poradni neurologicznej dla dzieci, w której przyjmuje lekarz neurolog dziecięcy, diagnozujemy i leczymy małych pacjentów m.in. w zakresie takich dolegliwości jak padaczka, migrena, stwardnienie rozsiane, zaburzenia ruchowe, choroba otępienna. guz mózgu, udar mózgu, dyskopatia neuropatie i wiele innych.

Diagnostyka chorób układu nerwowego oparta jest na wywiadach i bardzo szczegółowym badaniu podmiotowym, oględziny budowy ciała, badanie głowy, kończyn, tułowia, badanie czucia, chodu, mowy itp., które jest podstawą diagnozy i prowadzenia dalszych badań. W dalszej kolejności specjalista neurolog kieruje na badania diagnostyczne, począwszy od RTG, USG po tomograf komputerowy czy rezonans magnetyczny.

Choroby neurologiczne zazwyczaj mają dramatyczny przebieg, zwłaszcza jeśli dotykają ośrodków kontrolujących podstawowe funkcje życiowe organizmu (krążenie, oddech). Mogą się rozwijać jako schorzenia pierwotne lub być powikłaniem innej choroby np. miażdżycę lub cukrzycę, które mogą się odbić na prawidłowym funkcjonowaniu mózgu.

W naszej poradni neurologicznej dla dzieci OMNI Clinic Wrocław specjaliści dobierają rodzaj leczenia odpowiednio do rodzaju oraz stopnia zaawansowania dolegliwości związanych z  układem nerwowym.

Specjalistyczna poradnia neurologiczna dla dzieci w OMNI Clinic to przyjazne miejsce, gdzie możesz umówić się na wizytę u doświadczonego specjalisty w dogodnym dla Ciebie terminie: sprawnie i bez kolejek!

Poradnia neurologiczna dla dzieci – Cennik

KONSULTACJA NEUROLOGA DZIECIĘCEGO 200 zł

• bóle głowy
  • padaczka
  • bóle kręgosłupa
  • zawroty głowy
  • choroby neurologiczne
  • migrena
  • omdlenia
  • stwardnienie rozsiane
  • neuropatia obwodowa
  • szum w uszach
  • ból karku

Ewa Gawałkiewicz
27/09/2022
Bardzo pozytywne wrażenie z pobytu w Centrum Medycznym . Przede wszystkim nie ma tłoku jeśli chodzi o pacjentów . Mam odnośnik do legnickiej przychodni . Ale to kwestia podejścia do umówionych godzin przez pacjentów .
Jolanta Skowrońska
Jestem bardzo zadowolona z wizyty
Beata Duk
27/09/2022
Jestem bardzo zadowolona z wizyty, wysłuchana, rzeczowo Pani doktor wytłumaczyła co i jak.
Renata Górecka
Mila obsługa a przedewszystkim bardzo miła Pani doktor polecam
gelliadas gelliadass
27/09/2022
Dziękuję bardzo. Świetny lekarz. Wykonuje swoją pracę bardzo dobrze. Serdecznie polecam.

lek. Anna Dobrzycka-Ambrożewicz

Przyjmuje dzieci: tak