Poradnia neurologiczna dla dzieci

Neurologia dziecięca to dziedzina medyczna, która zajmuje się rozpoznawaniem, zapobieganiem oraz leczeniem choroby układu nerwowego (zarówno ośrodkowego, jak i obwodowego) u dzieci i młodzieży. W poradni neurologicznej dla dzieci, w której przyjmuje lekarz neurolog dziecięcy, diagnozujemy i leczymy małych pacjentów m.in. w zakresie takich dolegliwości jak padaczka, migrena, stwardnienie rozsiane, zaburzenia ruchowe, choroba otępienna. guz mózgu, udar mózgu, dyskopatia neuropatie i wiele innych.

Diagnostyka chorób układu nerwowego oparta jest na wywiadach i bardzo szczegółowym badaniu podmiotowym, oględziny budowy ciała, badanie głowy, kończyn, tułowia, badanie czucia, chodu, mowy itp., które jest podstawą diagnozy i prowadzenia dalszych badań. W dalszej kolejności specjalista neurolog kieruje na badania diagnostyczne, począwszy od RTG, USG po tomograf komputerowy czy rezonans magnetyczny.

Choroby neurologiczne zazwyczaj mają dramatyczny przebieg, zwłaszcza jeśli dotykają ośrodków kontrolujących podstawowe funkcje życiowe organizmu (krążenie, oddech). Mogą się rozwijać jako schorzenia pierwotne lub być powikłaniem innej choroby np. miażdżycę lub cukrzycę, które mogą się odbić na prawidłowym funkcjonowaniu mózgu.

W naszej poradni neurologicznej dla dzieci OMNI Clinic Wrocław specjaliści dobierają rodzaj leczenia odpowiednio do rodzaju oraz stopnia zaawansowania dolegliwości związanych z  układem nerwowym.

Specjalistyczna poradnia neurologiczna dla dzieci w OMNI Clinic to przyjazne miejsce, gdzie możesz umówić się na wizytę u doświadczonego specjalisty w dogodnym dla Ciebie terminie: sprawnie i bez kolejek!

• bóle głowy
  • padaczka
  • bóle kręgosłupa
  • zawroty głowy
  • choroby neurologiczne
  • migrena
  • omdlenia
  • stwardnienie rozsiane
  • neuropatia obwodowa
  • szum w uszach
  • ból karku

Rafal Vogt
Polecam. Spoko personel i wszystko profesjonalnie 🙂
kasia pek
Bardzo profesjonalnie.
Marcin Nowakowski
07/04/2021
Świetny lekarz, bardzo profesjonalna porada, jestem bardzo zadowolony, bardzo miła atmosfera i trafne spostrzerzenia
Sławek Turowski
06/04/2021
Kolejna udana wizyta. Obsługa fachowa i punktualna. Polecam.
Renata Karolewska
02/04/2021
Miła obsługa i pełen profesjonalizm.
Roman Dorozhynskyi
02/04/2021
Korzystałem nie jednorazowo i zawsze dobra obsługa jak po stronie recepcji tak i po stronie specjalistów. Dobra i spokojna atmosfera.

lek. Anna Dobrzycka-Ambrożewicz

Przyjmuje dzieci: tak

Dodatkowe informacje:

Konsultacja neurologa dziecięcego

Rafal Vogt
Polecam. Spoko personel i wszystko profesjonalnie 🙂
kasia pek
Bardzo profesjonalnie.
Marcin Nowakowski
Sławek Turowski
06/04/2021
Kolejna udana wizyta. Obsługa fachowa i punktualna. Polecam.
Renata Karolewska
02/04/2021
Miła obsługa i pełen profesjonalizm.
Roman Dorozhynskyi