Neurolog - Poradnia neurologiczna Wrocław

4.9/5 - (34 votes)

Neurologia to dziedzina medyczna, która zajmuje się rozpoznawaniem, zapobieganiem oraz leczeniem choroby układu nerwowego (zarówno ośrodkowego, jak i obwodowego). Choroby te, w zależności od rodzaju i stopnia zaawansowania, mogą wpływać nie tylko na jakość, ale i długość życia pacjenta. W przypadku wystąpienia jakichkolwiek objawów ze strony układu nerwowego miejscem, do którego należy się udać na konsultację lekarską, jest poradnia neurologiczna. Jeśli interesuje Państwa neurolog z miasta Wrocław, prywatnie wizytę można umówić w naszym centrum medycznym przy ul. Legnickiej 56.

W poradni neurologicznej OMNI Clinic Wrocław, w której przyjmuje lekarz neurolog, diagnozujemy i leczymy Pacjentów m.in. w zakresie takich dolegliwości jak padaczka, migrena, stwardnienie rozsiane, zaburzenia ruchowe, choroba otępienna. guz mózgu, udar mózgu, dyskopatia neuropatie i wiele innych. W przypadku schorzeń neurologicznych kluczową kwestią w postawieniu trafnej diagnozy jest nie tylko doświadczony, dobry neurolog, ale i czas. Długie oczekiwanie na państwową, bezpłatną wizytę, jaką zapewnia neurolog na NFZ, może być znaczące w walce o zdrowie lub życie pacjenta. OMNI Clinic Wrocław to centrum medyczne, gdzie poradnia neurologiczna i przyjmujący w niej neurolog są dostępni bez kolejek. Dla nas połączenie trzech haseł: neurolog, Wrocław, prywatnie oznacza tylko jedno – OMNI Clinic.

Poradnia neurologiczna Wrocław – Diagnostyka chorób układu nerwowego

Diagnostyka oparta jest na wywiadach i bardzo szczegółowym badaniu podmiotowym, które przeprowadza neurolog: oględziny budowy ciała, badanie głowy, kończyn, tułowia, badanie czucia, chodu, mowy itp., które jest podstawą diagnozy i prowadzenia dalszych badań. W dalszej kolejności specjalista neurolog kieruje na badania diagnostyczne, począwszy od RTG, USG po tomograf komputerowy czy rezonans magnetyczny.

Choroby neurologiczne zazwyczaj mają dramatyczny przebieg, zwłaszcza jeśli dotykają ośrodków kontrolujących podstawowe funkcje życiowe organizmu (krążenie, oddech). Mogą się rozwijać jako schorzenia pierwotne lub być powikłaniem innej choroby np. miażdżycę lub cukrzycę, które mogą się odbić na prawidłowym funkcjonowaniu mózgu. Stąd tak ważne jest, aby diagnostyki pacjenta podjął się doświadczony, dobry neurolog.

W naszej poradni neurologicznej OMNI Clinic Wrocław specjaliści dobierają rodzaj leczenia odpowiednio do rodzaju oraz stopnia zaawansowania dolegliwości związanych z  układem nerwowym. W zależności od stanu zdrowia pacjenta neurolog może zalecić m.in. farmakoterapię, leczenie operacyjne czy rehabilitację.

Specjalistyczna poradnia neurologiczna w OMNI Clinic

Nasza poradnia to przyjazne miejsce, gdzie można umówić się na wizytę u doświadczonego specjalisty w dogodnym dla siebie terminie: sprawnie i bez kolejek, czego nie gwarantuje neurolog na NFZ. Przyjmujący u nas neurolog konsultuje pacjentów zarówno stacjonarnie, jak i w ramach teleporad. Istnieje także możliwość odbycia konsultacji medycznej w języku obcym. Lista schorzeń, których diagnostyką i leczeniem zajmuje się poradnia neurologiczna w OMNI Clinic Wrocław, znajduje się poniżej.

Poradnia neurologiczna – Cennik

KONSULTACJA NEUROLOGA 180 zł

• bóle głowy
  • padaczka
  • choroba Parkinsona
  • bóle kręgosłupa
  • zawroty głowy
  • choroby neurologiczne
  • migrena
  • omdlenia
  • choroba Alzheimera
  • udar mózg
  • stwardnienie rozsiane
  • ból barku
  • neuropatia obwodowa
  • szum w uszach
  • ból karku

Monika P
14/11/2022
Polecam Po drugiej wizycie u Pana dr Adamowicza jestem b. zadowolona .Prowadzi dokładny wywiad i poleca szeroki zakres badań laboratoryjnych, co ułatwia dobrą diagnozę i daje mi poczucie spokoju i bezpieczenstwa.
Monika Z
14/11/2022
Nigdy nie trafiliśmy na tak skupionego na pacjencie lekarza. Wysłuchał, próbował znaleźć przyczynę. Wszystko dokładnie wytłumaczył i służył pomocą. Polecamy
Beata Pielęgniarska
13/11/2022
Dr Gładysz miła, uprzejma ,rzeczowa,dokładnie tłumaczy cel i metody leczenia,zainteresowa poprawą samopoczucia pacjenta.
Malgorzata Klimas
13/11/2022
Wizyta u Pani dr Siomkajło przebiegła w bardzo dobrej atmosferze. Konkretnie zostało mi wszystko wyjaśnione,że nie musiałam zadawać dodatkowych pytań. Jestem zadowolona z wizyty i naturalnie bardzo polecam Panią doktor.
Wiktoria Pietrzak
12/11/2022
Jestem zadowolona z wizyty u pana Dr Reszke .
Robert Tkacz
Pełen profesjonalizm

lek. Bogusława Hełminiak

Konsultacja neurologiczna

lek. Tamara Niedźwiecka

Konsultacja neurologiczna

Monika P
Monika Z
Beata Pielęgniarska
Malgorzata Klimas
Wiktoria Pietrzak
12/11/2022
Jestem zadowolona z wizyty u pana Dr Reszke .
Robert Tkacz
Pełen profesjonalizm