Poradnia neurologiczna

Neurologia to dziedzina medyczna, która zajmuje się rozpoznawaniem, zapobieganiem oraz leczeniem choroby układu nerwowego (zarówno ośrodkowego, jak i obwodowego). W poradni neurologicznej, w której przyjmuje lekarz neurolog, diagnozujemy i leczymy Pacjentów m.in. w zakresie takich dolegliwości jak padaczka, migrena, stwardnienie rozsiane, zaburzenia ruchowe, choroba otępienna. guz mózgu, udar mózgu, dyskopatia neuropatie i wiele innych.

Diagnostyka chorób układu nerwowego oparta jest na wywiadach i bardzo szczegółowym badaniu podmiotowym, oględziny budowy ciała, badanie głowy, kończyn, tułowia, badanie czucia, chodu, mowy itp., które jest podstawą diagnozy i prowadzenia dalszych badań. W dalszej kolejności specjalista neurolog kieruje na badania diagnostyczne, począwszy od RTG, USG po tomograf komputerowy czy rezonans magnetyczny.

Choroby neurologiczne zazwyczaj mają dramatyczny przebieg, zwłaszcza jeśli dotykają ośrodków kontrolujących podstawowe funkcje życiowe organizmu (krążenie, oddech). Mogą się rozwijać jako schorzenia pierwotne lub być powikłaniem innej choroby np. miażdżycę lub cukrzycę, które mogą się odbić na prawidłowym funkcjonowaniu mózgu.

W naszej poradni neurologicznej OMNI Clinic Wrocław specjaliści dobierają rodzaj leczenia odpowiednio do rodzaju oraz stopnia zaawansowania dolegliwości związanych z  układem nerwowym.

Specjalistyczna poradnia neurologiczna w OMNI Clinic to przyjazne miejsce, gdzie możesz umówić się na wizytę u doświadczonego specjalisty w dogodnym dla Ciebie terminie: sprawnie i bez kolejek!

• bóle głowy
  • padaczka