Poradnia kardiologiczna dla dzieci

Kardiologia dziecięca to dziedzina zajmująca się schorzeniami i wadami serca oraz układu sercowo-naczyniowego u najmłodszych. Kardiolog dziecięcy przeprowadza kompleksowe rozpoznanie i leczenie chorób wrodzonych oraz nabytych. W ramach konsultacji lekarskiej przeprowadzamy dokładny wywiad, szczegółowe badania oraz interpretację ich wyników. Zakres działań zależy od jednostki chorobowej oraz stanu dziecka i jest ustalany podczas konsultacji.

Poradnia kardiologiczna dla dzieci w Centrum Medycznym OMNI Clinic we Wrocławiu posiada szeroką ofertę usług z zakresu diagnostyki, badań i metod leczenia chorób serca i naczyń krwionośnych, w tym m.in.: USG (echokardiografia), badania EKG oraz badania całodobowej diagnostyki ciśnienia tętniczego (holter ABPM).

Zapraszamy do naszej poradni kardiologicznej dla dzieci

Zachęcamy do wizyty w poradni kardiologicznych dla dzieci w naszym Centrum Medycznym we Wrocławiu. Tutaj uzyskasz pomoc w zakresie rozpoznania i leczenia chorób wrodzonych oraz nabytych układu krążenia. Zapewniamy, że nasi podopieczni otrzymują najlepszą, specjalistyczną opiekę. W naszej poradni we Wrocławiu każdy lekarz kardiolog dziecięcy to doświadczony specjalista. To również niezwykle empatyczni, życzliwi ludzie z podejściem do najmłodszych.

Poradnia kardiologii dziecięcej OMNI Clinic posiada najwyższej jakości sprzęt, dostosowany do specjalistycznych badań. Przy pomocy aparatów do EKG i USG dogłębnie zbadamy serce Twojego dziecka, a dzięki holterowi ABPM przeprowadzimy całodobową diagnostykę ciśnienia tętniczego.

Dobry kardiolog dziecięcy we Wrocławiu

Kardiolog dziecięcy w Centrum Medycznym OMNI Clinic we Wrocławiu przyjmuje prywatnie. Dzięki temu możesz liczyć na najwyższą jakość usługi, umówisz wizytę szybko i w dogodnym dla siebie terminie. Jest to niezwykle istotne w przypadku dolegliwości związanych z układem krążenia, szczególnie u dzieci.

Zapewniamy terminowe i sprawne konsultacje. Diagnozujemy małych pacjentów pod kątem chorób serca nabytych i wrodzonych, zajmujemy się też chorobami naczyń krwionośnych oraz chorobami sercowo-naczyniowymi.

Dziecięca poradnia kardiologiczna znajdująca się we Wrocławiu to przyjazne miejsce, gdzie profesjonalna konsultacja odbywa się w przyjemnej dla dziecka atmosferze. Dzięki wieloletniemu doświadczeniu naszych specjalistów, wiemy jak ważny dla rzetelnego badania jest komfort małego pacjenta.

Zapraszamy do wizyty w specjalistycznej poradni kardiologicznej dla dzieci w OMNI Clinic Wrocław, gdzie uzyskasz szybką i pewną konsultację u doświadczonego specjalisty.

Poradnia Kardiologiczna dla dzieci – Cennik

Jestem bardzo zadowolony z wizyty.Profesjonalizm w pełnym wydaniu
Ala M
30/07/2022
Jestem zadowolona z wizyty u Pana dr Banasika .Komunikatywny ,merytorycznie wszystko wyjaśni.Polecam.
Antocyjanidyny
29/07/2022
Bardzo polecam zarówno samo Centrum Medyczne, jak i dr Kortę - chirurga naczyniowego. Wszystko dokładnie zostało wyjaśnione przez lekarza. Wizyta w przyjemnej atmosferze, pełny profesjonalizm.
stephanie Hayley
28/07/2022
This was my first visit to the clinic for a skin complaint and everything about my visit was excellent - especially my appointment with Dr Radomir Reszke. He was incredibly professional, knowledgeable, thorough and also a very nice, friendly person! He took the time is listen and spent time ruling out all possibilities for the cause of my problem. I wish more Drs were like him. Thank you Dr Reszke. I would 100% highly recommend.
Yugol
27/07/2022
Miła i profesjonalna obsługa pacjenta na recepcji jak i w gabinecie.
Katarzyna Kolodziej
27/07/2022
Profesjonalne podejście do pacjenta. Panie w rejestracji bardzo miłe i pomocne. Lekarz urolog dr Bonczar kompetentny i bardzo rzetelny. Polecam.

Lek. Ewa Lichtor-Sarzyńska

Teleporady: nie

Przyjmuje dzieci: tak

Dodatkowe informacje: przyjmuje wyłącznie dzieci, w trakcie konsultacji wykonuje także badanie USG serca

Konsultacja kardiologa dziecięcego z EKG

Konsultacja kardiologa dziecięcego z EKG i USG serca

PIOTR NOWAKOWSKI
Jestem bardzo zadowolony z wizyty.Profesjonalizm w pełnym wydaniu
Ala M
Antocyjanidyny
29/07/2022
stephanie Hayley
28/07/2022
Yugol
27/07/2022
Miła i profesjonalna obsługa pacjenta na recepcji jak i w gabinecie.
Katarzyna Kolodziej