Poradnia kardiologiczna dla dzieci

4.7/5 - (110 votes)

Kardiologia dziecięca to dziedzina zajmująca się schorzeniami i wadami serca oraz układu sercowo-naczyniowego u najmłodszych. Kardiolog dziecięcy przeprowadza kompleksowe rozpoznanie i leczenie chorób wrodzonych oraz nabytych. W ramach konsultacji lekarskiej przeprowadzamy dokładny wywiad, szczegółowe badania oraz interpretację ich wyników. Zakres działań zależy od jednostki chorobowej oraz stanu dziecka i jest ustalany podczas konsultacji.

Poradnia kardiologiczna dla dzieci w Centrum Medycznym OMNI Clinic we Wrocławiu posiada szeroką ofertę usług z zakresu diagnostyki, badań i metod leczenia chorób serca i naczyń krwionośnych, w tym m.in.: USG (echokardiografia), badania EKG oraz badania całodobowej diagnostyki ciśnienia tętniczego (holter ABPM).

Zapraszamy do naszej poradni kardiologicznej dla dzieci

Zachęcamy do wizyty w poradni kardiologicznych dla dzieci w naszym Centrum Medycznym we Wrocławiu. Tutaj uzyskasz pomoc w zakresie rozpoznania i leczenia chorób wrodzonych oraz nabytych układu krążenia. Zapewniamy, że nasi podopieczni otrzymują najlepszą, specjalistyczną opiekę. W naszej poradni we Wrocławiu każdy lekarz kardiolog dziecięcy to doświadczony specjalista. To również niezwykle empatyczni, życzliwi ludzie z podejściem do najmłodszych.

Poradnia kardiologii dziecięcej OMNI Clinic posiada najwyższej jakości sprzęt, dostosowany do specjalistycznych badań. Przy pomocy aparatów do EKG i USG dogłębnie zbadamy serce Twojego dziecka, a dzięki holterowi ABPM przeprowadzimy całodobową diagnostykę ciśnienia tętniczego.

Dobry kardiolog dziecięcy we Wrocławiu

Kardiolog dziecięcy w Centrum Medycznym OMNI Clinic we Wrocławiu przyjmuje prywatnie. Dzięki temu możesz liczyć na najwyższą jakość usługi, umówisz wizytę szybko i w dogodnym dla siebie terminie. Jest to niezwykle istotne w przypadku dolegliwości związanych z układem krążenia, szczególnie u dzieci.

Zapewniamy terminowe i sprawne konsultacje. Diagnozujemy małych pacjentów pod kątem chorób serca nabytych i wrodzonych, zajmujemy się też chorobami naczyń krwionośnych oraz chorobami sercowo-naczyniowymi.

Dziecięca poradnia kardiologiczna znajdująca się we Wrocławiu to przyjazne miejsce, gdzie profesjonalna konsultacja odbywa się w przyjemnej dla dziecka atmosferze. Dzięki wieloletniemu doświadczeniu naszych specjalistów, wiemy jak ważny dla rzetelnego badania jest komfort małego pacjenta.

Zapraszamy do wizyty w specjalistycznej poradni kardiologicznej dla dzieci w OMNI Clinic Wrocław, gdzie uzyskasz szybką i pewną konsultację u doświadczonego specjalisty.

Poradnia Kardiologiczna dla dzieci – Cennik

Lek. Ewa Lichtor-Sarzyńska

Teleporady: nie

Przyjmuje dzieci: tak