Plastyka wałów okołopaznokciowych

Informacje o badaniu

Borykasz się z problemem wrastających paznokci? Pozbądź się go dzięki wyjątkowo skutecznej metodzie leczenia, jaką jest plastyka wałów okołopaznokciowych. W OMNI Clinic Wrocław zabieg ten wykonują wykwalifikowani chirurdzy we współpracy ze specjalistami w dziedzinie podologii. Dzięki temu wielu naszych pacjentów trwale uwolniło się od bólu wywołanego przez wrastające paznokcie. Ty również skorzystaj z ich wiedzy i doświadczenia – przyjdź na zabieg do OMNI Clinic i zapomnij o wrastających paznokciach.

Plastyka wału paznokcia – skuteczny sposób na nawracający problem

Do zabiegu plastyki wału paznokcia w naszym centrum medycznym we Wrocławiu kwalifikowane są osoby, które od długiego czasu zmagają się z problemem wrastających paznokci, który nawraca mimo stosowania innych metod leczenia. Plastykę wałów okołopaznokciowych wykonujemy również u osób, u których wrastanie paznokci wywołało stan zapalny.

Plastyka wałów okołopaznokciowych w OMNI Clinic – przygotowanie oraz przebieg zabiegu

Plastyka wałów okołopaznokciowych jest zabiegiem polegającym na usunięciu nadmiaru skóry oraz tkanki podskórnej wokół paznokcia. Trwa około 60 minut. Po jego zakończeniu założone zostają szwy i opatrunek; zaraz po tym możesz wrócić do domu.

Plastyka wałów okołopaznokciowych przeprowadzana jest w znieczuleniu miejscowym, dzięki czemu jest całkowicie bezbolesny. Dzięki temu, że obejmuje on wyłącznie tkanki miękkie, bez naruszania paznokcia i innych struktur, rekonwalescencja trwa stosunkowo krótko. Dodatkowo sprawia to, że plastyka wałów paznokciowych w OMNI Clinic stwarza bardzo małe ryzyko powikłań.

Kwalifikacja do zabiegu w klinice we Wrocławiu obejmuje badanie podologiczne oraz dokładny wywiad. Na tej podstawie możemy ustalić indywidualny plan leczenia oraz takie aspekty jak czas jego trwania oraz cena.

Pacjent zostaje poinformowany o tym, jak przygotować się do zabiegu (zazwyczaj za pomocą kąpieli stóp oraz profilaktycznej antybiotykoterapii). W niektórych sytuacjach konieczne jest także dostarczenie wyników dodatkowych badań.

OMNI Clinic – kompleksowa opieka na każdym etapie leczenia

Prawidłowy przebieg okresu rekonwalescencji jest kluczowy dla skuteczności plastyki wałów paznokciowych. W OMNI Clinic Wrocław dbamy nie tylko o doskonałe przeprowadzenie zabiegu, ale i zapewnienie szybkiego gojenia bez powikłań. Dlatego otaczamy naszych pacjentów pełną opieką od pierwszej wizyty aż po zdjęcie szwów.

Cena wykonywanego przez nas zabiegu uwzględnia niezbędne konsultacje lekarskie i wizyty kontrolne. W ich trakcie otrzymasz wyczerpujące wskazówki dotyczące pielęgnacji stóp po plastyce wałów paznokciowych oraz koniecznych środków ostrożności w trakcie gojenia.

Zaniedbanie wrastających paznokci nie tylko prowadzi do rozwoju infekcji. To także życie w ciągłym bólu. Nie czekaj – skontaktuj się z OMNI Clinic.

Zarezerwuj termin zabiegu i uwolnij się od nawracających dolegliwości.

Magda G
22/04/2022
Wizyta przebiegła w bardzo sympatycznej atmosferze. Pan doktor wykazał profesjonalne zainteresowanie pacjentem, udzielił szczegółowych wyjaśnień, zlecił dodatkowe badania. Polecam
piter piterowski
11/04/2022
Polecam to miejsce... Miałem przeprowadzoną kolonoskopię u Pana Jarychy. Wszystko na na najwyższym poziomie. Bardzo miły Dr. I asystentka również. Z całego serca polecam
Urszula Zajac
01/04/2022
Byłam pierwszy raz w OMNI Clinic. Zadzwoniłam i udali się nawet wyjątkowo tego samego dnia umówić na wizytę u kardiologa. Jestem pod wrażeniem odbytej wizyty u Pani Dr Joanny Bugały. Pani dr bardzo dokładnie wypytała mnie o objawy i inne choroby towarzyszące, wykonując odpowiednie badania i poświęcając dużo czasu. W moim przypadku podjęła decyzję o skierowanie mnie na SOR, celem wykluczenia istotnych chorób, za co szczególnie Pani Dr dziękuję. Czułam się bardzo dobrze zaopiekowana i jestem z tego powodu bardzo wdzięczna. Na pewno wrócę ponownie do Pani Dr po wykonaniu niezbędnych badań. Ze wszech miar polecam.
Anna Gajewska-Gierko
01/04/2022
Czysto, obsługa bardzo mila i pomocna . Polecam
Andrzej Stan
31/03/2022
Pan doktor po dokładnym zbadaniu omówił sposób leczenia.Wszystko w miłej atmosferze,rzeczowo i profesjonalnie.Polecam.