Poradnia pulmonologiczna dla dzieci

Pulmonologia to specjalizacja medycyny zajmująca się diagnostyką, leczeniem i profilaktyką chorób układu oddechowego.

Lekarz specjalista z tego zakresu to specjalista chorób płuc – pulmonolog, któremu w diagnostyce chorób niezbędne są takie badania jak spirometria czy badanie RTG klatki piersiowej.

Zgłoszenie się do pulmonologa powinno być podyktowane wystąpieniem niepokojących objawów ze strony narządu oddechowego, tj. ból pojawiający się przy oddychaniu, świszczący oddech, duszność, zasinienie skóry czy przewlekły, suchy kaszel. Do poradni pulmonologicznej warto umówić się również w przypadku nawracających schorzeń dróg oddechowych.

W naszej poradni pulmonologicznej dla dzieci specjaliści dobierają rodzaj leczenia odpowiednio do rodzaju oraz stopnia zaawansowania dolegliwości związanych z układem oddechowym.

Specjalistyczna poradnia pulmonologiczna dla dzieci (chorób płuc) w OMNI Clinic to przyjazne miejsce, gdzie możesz umówić się na wizytę u doświadczonego specjalisty w dogodnym dla Ciebie terminie: sprawnie i bez kolejek!

• choroby płuc
  • astma oskrzelowa
  • POChP – przewlekła obturacyjna choroba płuc
  • rozedma płuc
  • gruźlica
  • duszności
  • kaszel
  • choroby śródmiąższowe płuc

lek. Łucja Wiciak

Przyjmuje dzieci: tak

Dodatkowe informacje: Konsultuje osoby dorosłe oraz dzieci pow. 6 r.ż. W trakcie wizyty możliwość wykonania spirometrii, testów alergicznych, testów płatkowych oraz odczulania.

Konsultacja pulmonologiczna

Konsultacja alergologiczna

Lek. Joanna Hadryś-Ługowska

Teleporady: nie