Informacje dla Pacjenta

Zapoznaj się z najczęściej pojawiającymi się pytaniami naszych pacjentów (dział FAQ) oraz sprawdź przygotowanie do badania.

Możesz zawsze zapoznać się z poniższymi informacjami lub po porstu zadzwonić do rejestracji, która pracuje w dni robocze od poniedziałku do piątku od 7.00 do 20.00 oraz w soboty od 8.00 do 14.00.

Jeśli nie znalazłeś informacji, której poszukiwałeś skorzystaj z formularza kontaktowego i zadaj nam pytanie, pozostawiając swoje dane kontaktowe. Odpowiemy tak szybko jak to będzie możliwe (zwykle w ciągu jednego dnia roboczego).

Przygotowanie do badania

Gastroskopia

Kolonoskopia

Anoskopia

Testy oddechowe

Badanie USG jamy brzusznej

Badania laboratoryjne

ph-metria 24 godzinna

Obsługujemy pacjentów

Pacjenci prywatni – wizyty stacjonarne i teleporady

Pacjenci w ramach NFZ (tylko gastroskopia i kolonoskopia)

ALLIANZ

MEDICOVER

SALTUS ASEKURACJA

POLMED

COMPENSA

INTER POLSKA

LUXMED

FAQ – najczęściej zadawane pytania

Jak można umówić termin wizyty lub badania?

Jakie usługi dostępne są w ramach NFZ?

Wizyty stacjonarne czy teleporady?

Jakie formy płatności są dostępne?

Czy muszę odwoływać wizytę jeśli nie mogę jej odbyć?

Czy jest dostępny bezpłatny parking dla pacjentów?

Czy lekarze wystawiają e-recepty, e-skierowania i e-zwolnienia?

Jak złożyć skargę lub reklamację?

Gdzie zamieścić opinię o usługach w OMNI Clinic?

Czy warto polubić OMNI Clinic na Facebook?

Rejestracja online

Zapraszamy do korzystania z internetowej rejestracji do poradni i lekarzy Centrum Medycznego OMNI CLinic we Wrocławiu przy ul. Legnickiej 56.