Poradnia hepatologiczna

4.3/5 - (265 votes)

W OMNI Clinic we Wrocławiu funkcjonuje poradnia hepatologiczna. Do specjalisty hepatologa można zgłosić się z wszystkimi chorobami wątroby, które nie wymagają leczenia operacyjnego. Warto badać się też prewencyjnie, gdyż wiele chorób wątroby przebiega bezobjawowo. Często Pacjent dowiaduje się o nich, gdy zaczynają występować groźne powikłania. Czasami są one już niestety nieodwracalne. Dlatego niezwykle istotne jest jak najwcześniejsze wykrycie problemu, które pozwoli w porę zahamować postępy choroby oraz rozpocząć terapię. Może to uratować nie tylko zdrowie, ale nawet życie. Kompleksową diagnostyką oraz leczeniem chorób wątroby zajmuje się poradnia hepatologiczna OMNI Clinic we Wrocławiu. Zapraszamy do zapoznania się z naszą ofertą i umówienia na konsultację ze specjalistą.

Poradnia hepatologiczna OMNI Clinic we Wrocławiu

Prywatna poradnia hepatologiczna OMNI Clinic to wyjątkowe miejsce na mapie Wrocławia, które specjalizuje się w schorzeniach wątroby i woreczka żółciowego. Stawiamy na wczesne diagnozowanie oraz skuteczne leczenie, które pozwoli uniknąć niebezpiecznych dla zdrowia następstw choroby oraz spowoduje jej zahamowanie. Mogą się do nas zgłosić Pacjenci z zapaleniem wątroby typu HBV, HCV, HAV o przebiegu ostrym lub przewlekłym, autoimmunologicznym zapaleniem wątroby, marskością wątroby, chorobą Wilsona, hemochromatozą, a także wieloma innymi dolegliwościami.

Ponieważ hepatologia w Polsce nie jest oddzielną specjalizacją samą w sobie, świadczyć usługi w jej zakresie mogą udzielać lekarze zajmujący się chorobami zakaźnymi oraz gastroenterolodzy, tak jak ma to miejsce w naszej poradni hepatologicznej we Wrocławiu.

Konsultacje hepatologiczne

Konsultacje hepatologiczne są niezbędne do postawienia diagnozy, oceniania stopnia zaawansowania schorzenia oraz zaproponowania odpowiedniej kuracji przez lekarza. Nasza wrocławska poradnia chorób wątroby dysponuje nowoczesnym sprzętem medycznym, umożliwiającym wykonanie wszystkich wymaganych badań w jednym miejscu. Dzięki temu jesteśmy w stanie zdiagnozować problem nawet podczas pierwszej wizyty i szybko zalecić Pacjentowi optymalne leczenie.

W trakcie kuracji hepatolog może zastosować farmakoterapię, dzięki której przewlekła choroba wątroby nie będzie miała żadnego wpływu na jakość życia. Odpowiednio dobrane leki nie obniżą jej, jednocześnie chroniąc organizm Pacjenta przed skutkami ubocznymi oraz możliwymi powikłaniami.

Do naszej poradni hepatologicznej warto zgłosić się z chorobami wątroby niewymagającymi leczenia operacyjnego. Pierwszym sygnałem alarmowym, świadczącym o pojawieniu się problemów ze zdrowiem mogą być nieprawidłowe wyniki prób wątrobowych, a także występowanie pewnych niepokojących dolegliwości.

Z jakimi dolegliwościami warto udać się do hepatologa?

Lekarz hepatolog w OMNI Clinic Wrocław przyjmuje Pacjentów z różnego rodzaju dolegliwościami. O chorobach wątroby mogą świadczyć m.in.:

• przewlekłe biegunki i zaparcia,
  • wymioty i nudności, zgaga, puste odbijanie,
  • powiększenie wątroby stwierdzone w badaniu USG,
  • objawy tzw. żółtaczki mechanicznej (żółta barwa skóry, zażółcenie błony śluzowej w jamie ustnej i białek oczu),
  • ból z prawej strony brzucha.

Profilaktyczna konsultacja hepatologiczna jest zalecana także w przypadku spożywania nadmiernych ilości alkoholu, zażywania dużych ilości leków lub jeśli w rodzinie wystąpiły choroby wątroby.

Zapraszamy do naszej przychodni hepatologicznej

Przychodnia hepatologiczna OMNI Clinic to miejsce, do którego sprawnie i bez kolejek można umówić się na konsultację ze specjalistą. Poniżej przedstawiamy dokładną listę schorzeń, wchodzących w zakres naszych usług. Ich diagnostyką oraz leczeniem prywatnie we Wrocławiu zajmuje się hepatolog z wieloletnim doświadczeniem i profesjonalnym podejściem – dr Paweł Iwanicki.

OMNI Clinic to nie jest zwykła klinika hepatologii. Stawiamy na rzetelność, dostępność terminową oraz przyjazny stosunek do Pacjenta.

Hepatolog Wrocław prywatnie – sprawdź szczegóły naszej oferty i umów się na wizytę do hepatologa już dziś!

• ostre i przewlekłe zapalenie wątroby (HBV, HCV, HAV)
  • zapalenie wątroby o etiologii EBV, CMV.
  • choroba Wilsona,
  • hemochromatoza
  • autoimmunologiczne zapalenie wątroby
  • pierwotna marskość żółciowa (PBC),