Informacje dla Pacjenta
Zapoznaj się z najczęściej pojawiającymi się pytaniami naszych pacjentów (dział FAQ) oraz sprawdź przygotowanie do badania.
Możesz zawsze zapoznać się z poniższymi informacjami lub po porstu zadzwonić do rejestracji, która pracuje w dni robocze od poniedziałku do piątku od 7.00 do 20.00 oraz w soboty od 8.00 do 14.00.
Jeśli nie znalazłeś informacji, której poszukiwałeś skorzystaj z formularza kontaktowego i zadaj nam pytanie, pozostawiając swoje dane kontaktowe. Odpowiemy tak szybko jak to będzie możliwe (zwykle w ciągu jednego dnia roboczego).
Przygotowanie do badania
Gastroskopia
Kolonoskopia
Anoskopia
Testy oddechowe
Badanie USG jamy brzusznej
Badania laboratoryjne
ph-metria 24 godzinna
Biopsja cienkoigłowa tarczycy
Obsługujemy pacjentów
Pacjenci prywatni – wizyty stacjonarne i teleporady
Pacjenci w ramach NFZ (tylko gastroskopia i kolonoskopia)
ALLIANZ
MEDICOVER
SALTUS ASEKURACJA
POLMED
COMPENSA
INTER POLSKA
LUXMED
FAQ – najczęściej zadawane pytania
Jak można umówić termin wizyty lub badania?
Jakie usługi dostępne są w ramach NFZ?
Wizyty stacjonarne czy teleporady?
Jakie formy płatności są dostępne?
Czy muszę odwoływać wizytę jeśli nie mogę jej odbyć?
Czy jest dostępny bezpłatny parking dla pacjentów?
Czy lekarze wystawiają e-recepty, e-skierowania i e-zwolnienia?
Rejestracja online
Zapraszamy do korzystania z internetowej rejestracji do poradni i lekarzy Centrum Medycznego OMNI CLinic we Wrocławiu przy ul. Legnickiej 56.